רכישת או השכרת כלי עבודה

בעלי מקצוע כמו גננים שיפוצניקים וכ"ו זקוקים לעתים קרובות לכלי עבודה חזקים וחדישים באופן יום יומי.

אך גם להם לפעמים צצות עבודות שלשמם הם זקוקים למכשירים שאינם נמצאים בארסנל הכלים שלהם ולא יהיה בהם שימוש בעתיד, לכן אנו ממליצים לפנות אלינו ולחסוך את עלותו הגבוהה של כלי חדש שלא יהווה שימוש בעתיד ובכך לחסוך עליות  מיותרות.

גם כן חובבנים אשר עושים שיפוצים בבית או פרויקטים  קטנים, לרוב מחזיקים כלים פשוטים אשר לא מתאימים לעבודות שיפוצים או נגרות בבית כמו  מברגות מקדחות וכ"ו.

כאשר הם מעוניינים לעשות שיפוץ נרחב בבית או עבודה מורכבת אשר מחייבת שימוש בכלים ייעודיים ומקצועיים  כמו של בעלי מקצוע מהתחום, עולה הצורך להחליט האם להשקיע המון כסף על כלי עבודה חדש או להשכיר במחיר סימלי ולהחזיר בסוף השימוש מה שבסוף יהווה אחוז קטן ממחירו של כלי חדש.

בעלי מקצוע מחויבים להחזיק כלי עבודה מקצועיים  אשר משמשים אותם לעבודות יום יומיות

וגם הם לעיתים קרובות נאלצים להשכיר כלים שאינם חלק מכלי העבודה שלהם על מנת לא לקנות כלי חדש, אך רוב הכלים כבר נמצאים ברשותם.

לאומת זאת חובבנים אשר עושים עבודות בבית או בכל מקום אחר על מנת לחסוך עליות של שיפוצים קטנים ,לעיתים קרובות נוטים לרכוש כלים באלפי שקלים אשר לאחר מכן מעלים אבק במחסן.

ולא זהו הדרך הנכונה, כיום ניתן לשכור אצלינו כל כלי או ציוד אשר אתם זקוקים לו במשך השיפוץ אם זה לעבודות בניין ואם זה לעבודות גינון וכל דבר אחר

זהו הפתרון המושלם לבעלי מקצוע או חובבנים  ויכול לחסוך אלפי שקלים לכל עבודת שיפוץ קטנה, מבלי לרכוש את הכלים בעלות גבוהה.

    אין צורך בתחזוקה שוטפת

    השכרת כלי עבודה נותנת את הפתרון המושלם לבעלי מקצוע ואנשים חובבנים אשר עושים עבודת שיפוץ בבית  בעסק או בגינה, אין צורך ברכישת כלים מרובה, נתן להשכיר כלי בעלות נמוכה לפי הצורך של הפרויקט ובכך לחסוך אלפי שקלים. בסיום העבודה מחזרים את הכלים אלינו, אין צורך באחסון של הכלים ופינוי מקום וכמובן אין צורך בלדאוג לתחזוקה שוטפת או טיפולים כלשהם אשר עולים לא מעט כסף גם כן במקרה של תקלות אין צורך בכל תשלום נוסף אנו נטפל בה בכל צורה שהיא. באופן כללי אנו ממליצים על השכרת כלי עבודה  מבחינות רבות, השכרה היא חסכונית יותר אפשר לשכור כלי עבודה לפי סוג הפרויקט וכך לא משקיעים בכלי עבודה שלא ישמשו אותנו בעתיד או יעלו אבק במחסן ויפסיקו לעבוד מעצמם ונאלץ להשקיע המון כסף על תיקנים מיותרים.