המון תאונות עבודה מתרחשות מדי יום עקב שימוש לא נכון בכלי עבודה.

איך לעבוד בצורה בטיחותית

שימוש נכון בכלי עבודה יכולה למנוע מהמשתמש פציעות או חבלה ללא התראה מוקדמת ולכן חשוב מאוד לדעת איך להשתמש בכלי עבודה בצורה נכונה ובטיחותית. אחת הבעיות העיקריות היא פזיזות, וכאשר אנו מתעסקים עם כלי עבודה גדולים, הסכנה גדולה מאוד וניתן להיפצע בקלות אם אנו לא יודעים איך להשתמש בכלי בצורה בטיחותית ונכונה. אחד הדרכים היא רכישת כלי עבודה בטיחותיים בעלי תקנים ועבודה בצורה נכונה ובכך תוכלו למנוע פציעה ותרגישו בדיים בטוחות.

היתרון בשימוש בכלי עבודה בטיחותיים בעלי תקן אירופאי

תאונות עבודה יכולות להתרחש מדי יום ללא כל התראה, מסיבה זו אנו ממליצים לספק לעובדים שלכם ולכם את כלי העבודה הבטיחותיים ביותר. והיותרונות בכך הם מרובים ומקנים סביבת עבודה בטיחותית ושקט נפשי, להלן הסיבות העיקריות לשימוש בכלי עבודה בטיחותיים.
סיבה ראשונה היא ששימוש בכלי עבודה בטיחותיים ימנע פציעות ותאונות עבודה אשר יכולות להוביל בעתיד לתביעות כנגד מעסיק ולסגירת עסקים במקרים רבים. אפקטיביות מרבית של עבודה, כאשר עובדים בצורה נכונה עם כלים בטיחותיים בנוסף לעבודה בסביב בטיחותית.
כלי עבודה בטיחותיים ומקצועיים בדרך כלל גם איכותיים יותר מכלים ללא תקנים מה שמונע התעסקות מיותרת בכלי במשך יום העבודה, ועבודה רציפה של הפועלים ללא כל עצירות מיותרות ובכך תגדל האפקטיביות של העובד והעסק בכלים בעלי תקנים מחמירים גם כן מוקפדת איכות הכלי ועמידות הכלי לאורך שנים.

האם כלים בעלי תקני בטיחות הרבה יותר יקרים?

המון לקוחות שאולים אותנו מה הפרשי המחירים של כלים בטיחותיים ואיכותיים יותר לאומת כלים פשוטים שמסתובבים היום בשוק ברוב המקרים בכדי שתוכלו לרכוש לעובדים שלכם כלי עבודה איכותיים תצטרכו לשלם יותר כסף, אך זיכרו שכלי עבודה יכולו למנוע תאונות רבות
וגם לחסוך המון כסף של תיקונים, ולרוב אורך החיים שלהם כפול מכליםם פשוטים אך יש צורך להסתכל על ההוצאה כהשקעה לעתיד שבסוף תהיה יותר שווה כלכלית ובטיחותית לעסק.

בחירת כלי העבודה הידניים או החשמליים מהווה את אחת הבחירות הכי חשובות לבעל עסק, העובד עם כלי עבודה לא מקצועיים ולא מתאימים עלול לגרום לעבודות ארוכות בצורה משמעותית וחושפת אותנו לפציעות מסוכנות חשוב מאוד להשקיע את התקציב הנכון למכשיר הנכון תוך בדיקה מקיפה על הכלי, אופן השימוש בו וההגנות הקימות בו, האם ישנה אחריות מקיפה? ורק לאחר מכן נרכוש את המכשיר.
חשוב לזכור שכלי העבודה אשר נקנה ישרת אותנו לאורך שנים ולכן כדאי להשקיע במותג מוכר ואיכותי אנשים שנוטים לחסוך ולקנות מוצרים יותר זולים ולא ממותגים מוכרים נוטים
להתאכזב ולהפסיד המון כסף כלי שמפסיק לעבוד זה הפסד של יום עבודה ויום עבודה של עובד, וזה בלי כל הסכנות שנחשף אליהם בעבודה עם כלי לא בטיחותי.

איך אנו בוחרים כלי עבודה

להלן הטיפים לבחירת כלי עבודה

כיום ישנם בשוק מגוון גדול מאוד של כלי עבודה מחברות שונות בגדלים שונים ורמות בטיחות שונות אשר משמשים למגוון גדול מאוד של עבודות.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את כלי העבודה הבטיחותיים והאיכותיים ביותר אשר יקצרו לנו את העבודה  בצורה משמעותית מאוד וימנעו מאיתנו התעסקויות מיותרות של תיקונים גורם מאוד חשוב הוא איכות הכלי. מה שמביא בדרך כלל לעלויות יותר גבוהות אך עלינו הסתכל על כך כהשקעה לאורך שנים. כלי עבודה זולים שנרכשו ממותגים לא מוכרים לרוב נוטים להתקלקל בתדירות גבוהה ויהיו פחות נוחים לשימוש ארוך ולכן חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה של כלים מקצועיים ואיכותיים  ממותגים מוכרים שגם אם יקרה משהו לכלי היה למי לפנות וממי לקבל שירות כלים אלו ישרתו אותנו לאורך שנים ויעזרו לנו לבצע את העבודות בצורה בטוחה ונוחה הדבר החשוב ביותר בעת הרכישה הוא אחיזת כלי העבודה ביד ולהרגיש את הכלי בפעולה אם הוא קל משקל, אם האחיזה נוחה ותתאים לעבודה של שעות ארוכות לכל חברה קיימים מגוון כלים אשר מבצעים את אותה עבודה מדגמים שונים משקלים שונים אחיזה שונה וכל זה על מנת שיתאימו לכל לקוח.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה