מה אתם עושים שכלי העבודה שלכם מתקלקל אחרי תום תקופת האחריות?

יותר ויותר צרכנים מוצאים את עצמם מתחבטים מול הדילמה- מה יותר משתלם, לתקן או לקנות חדש. הבעיה הזאת הולכת ומחמירה כאשר השוק מוצף בכלי עבודה זולים ופשוטים, וכשמדובר במוצרים קטנים כמו משחזת, במחירים זולים של כ 360 ₪. אבל גם במוצרים גדולים, כמו פטישי חציבה וגנרטורים ישנם אלטרנטיבות זולות סיניות כיום בשוק. כתוצאה מהמציאות הזאת, שבה במקרים רבים לא משתלם לתקן מוצר בגלל המחיר הזול יחסית של קניית מוצר חדש והמחיר היקר של התיקון, מוצרים שמחירם עד כ-190 שקל, שתיקון המחייב החלפת חלק הוא בלתי כדאי בעליל. וזאת בגלל שמשך השנים היצרנים מורידים באופן מודע את איכויות המרכיבים והייצור וגורמים למוצרים חד פעמיים.

לכן אנו באקספרס תיקונים נשמח לייעץ ולהמליץ לכם על מגוון כלים איכותיים, מה מחזיק יותר מעמד ומה לא ואיזה כלי הכי משתלם ואיכותי.

אנו בעלי ניסיון של כ- 20 שנה בתחום תיקון ומכירת כלי העבודה. אנו מאמינים שעל מנת להנות מכלי חשוב מאוד לשים דגש על תקופת האחריות, וכמובן להשתדל לרכוש מחברה מוכרת אשר מחזיקה חלפים במלאי במקרה של שבר או תקלה בזמן האחריות.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    אז מתי כדאי לתקן?

    אנו באקספרס תיקונים מתקנים מגוון רחב של כלים ולאורך השנים אנו נתקלים בירידה באיכות הכלים, אורך החיים שלהם מתקצר בחצי לכן אנו נשמח לייעץ ולהמליץ לכל אחד וללא עלות על הכלי הטוב ביותר מאותה קטגוריה שיחפש גם אם לא ירכוש מאיתנו וללא כל עלות.

    לאורך השנים צברנו ניסיון במתן שירות תיקונים לכלי עבודה שתמה תקופת האחריות שלהם ואף בתקופת האחריות ,אם הלקוח גרם לנזק של שבר שהאחריות לא מכסה ומתחייבים למחירים זולים משמעותית מהיבואן עצמו.

    אנו עובדים בפריסה ארצית ועם חברות הבניה והקבלנים בישראל מהגדולים והקטנים ודואגים לתת את  השירות המהיר ביותר תוך איסוף הכלים מתן הצעת מחיר, ברוב הכלים ללא כל עלות והחזרת הכלי מתוקן בתוך ימים בודדים וכל זה על מנת שהלקוח ישמור על עבודה רציפה וללא כל הפרעה.

    עובד ללא כלי עבודה אינו יכול לעבוד, או קבלן  עם כלי עבודה ייעודי תקול תקוע בעבודה, ולכן חשוב לנו לתת את השירות הטוב ביותר והמהיר ביותר.

    אנו מתמחים במגוון גדול של כלי עבודה שונים, פטישי חציבה, מקדחות, גנרטורים בנזין ודיזל, רתכות, מכונות שטיפה, מכונות פוליש, מהדקי אדמה, משאבות, שואבים כלים נטענים וכ"ו

    • אנו דואגים לשמור על רמת תיקונים גבוה תוך מתן אחריות לכל כלי לאחר תיקון ל- 3 חודשים.
    • המון לקוחות פונים אלינו לאחר שקיבלו הצעת מחיר ממעבדת היבואן ואנו מתחייבים לתת מחיר זול יותר משמעותית תוך שמירה על איכות החלקים והתיקון.
    • גם אם כלי הושבת במעבדת היבואן ניתן לבוא ולקבל הצעת מחיר נוספת ע"י החנות וללא כל עלות ואני נדאג לתת מחיר שיהיה אידאלי להחזרת הכלי לפעולה.
    • תיקון כלי עבודה יכול לחסוך בצור משמעותית את העלויות, כלים רבים נוטים להתקלקל ולא כל תקלה מצריכה אותנו לקנות כלי חדש.

    אנו ממליצים לבוא ולקבל הצעת על כל כלי תקול שברשותכם ומבטיחים שלא תתאכזבו.

    השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

    ונחזור אליך בהקדם

      כתיבת תגובה