מכונת פוליש המספקת איכות גבוהה במיוחד בניקיון יסודי להברקת רצפות באולמי אירועים, בתים וחצרות, ולכל מקום נגיש למכונה. המכונה מיועדת לצחצוח והברקת רצפות בשימוש מים קרים או חמים בלחץ חזק. 

תפעול טוב של המכונה יכול להפוך רצפות ישנים ומלוכלכים להיראות כחדשים בלי הרבה מאמץ. ניתן להשתמש במגוון אמצעי ניקוי נוספים בנוסף למכונה כמו סבונים מיוחדים לדוגמא

מכונת הפוליש תגיע לרוב עם כלים נוספות להחלפה על מנת לקבל את היתרון המקסימלי שיכולה לספק עבור כל תכלית, כמו למשל מברשת שתתאים לניקוי שטיחים, ומחזיק סקוץ' שיתאים לניקוי והברקת רצפות. המכונה תגיע גם עם כבל חשמל ולהזרמת המים יידרש צינור ביתי (כל צינור יתחבר בלי בעיה) והמכונה תעצים את הזרם ללחץ מים מקסימלי. 

מכונות הפוליש נחשבות למכונות יקרות בשל הביצועים הגבוהים שיכולות לבצע ולכן ההמלצה היא להשכיר את המכונה ולא לקנות אחת, גם אם הכוונה היא לשימושים חוזרים כמו למשל לניקוי והברקת אולמות אירועים, אך גם להברקת חצרות פרטיים שלא נדרש יותר משימוש חד פעמי, השכרת מכונת הפוליש תהיה המעשה החכם והחסכוני ביותר למצב. 

סיבה נוספת להשכרת מכונות הפוליש ולא לקנייתם היא סוגי המכונות השונים, למכונות הפוליש מאפיינים רבים ויכולות עבודה שונות לכל מכונה לייעודים שונים, ולכן מומלץ לשכור מכונה שונה לכל פעולה נדרשת. חלק מהמכונות מיועדות לליטוש, חלקם לניקוי, חלקם להברקה לדוגמא וישנם עוד פעולות רבות שמכונות הפוליש מסוגלות לבצע.  בנוסף, למכונות שונות יכולות מהירות שונות המיועדות לעבודות קשות וקלות יותר. 

כמו שכבר ציינו, בתוך מכונת הפוליש קיים מיכל נוזלים למטרת הוספת חומרי ניקוי מיוחדים שבשילוב המים בלחץ הגבוה ובתפעול נכון המכונה תממש את יעודה בצורה הטובה ביותר – פוליש, שבתרגום מאנגלית משמעותה "להבריק". אחד מהנוזלים המשפיעים ביותר והמומלצים ביותר לשטיפה עם מכונת הפוליש הוא מי האש, או בשמו הפחות נפוץ – חומצת מלח. כיום מי האש עולים בסביבות 2 שקלים לליטר, אך מסוכנים ביותר בידיים לא מנוסות, ייעודם העיקרי הוא להשמיד את הכתמים.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה