מערכת עם משאבה, ראש התזה וצינור לחץ נקרא איירלס ספריי. האיירלס נקרא בעברית ריסוס ללא אוויר, והוא משמש למטרות שונות, ובעיקר עבור צביעה. את הצבע מזינים למערכת איירלס וממנו הוא מותז על המשטח אותו מעוניינים לצבוע. הייחודיות של מערכת איירלס היא בכך שהיא לא פועלת בטכניקה של אוויר דחוס אלא בלחץ גבוה. הלחץ הזה מפרק את הצבע כולו לחלקיקים. ניתן לקבוע את גודל החלקיקים ואת התצורה של הריסוס זאת באמצעות בחירת ראש ההתזה. מה שאומר שמערכת איירלס מציעה פתרון נהדר למשימות מקצועיות ויסודיות.

מהם היתרונות של איירלס?

לאיירלס מספר יתרונות מובהקים. ראשית המערכת חוסכת בחומר, בציוד וגם בזמן. מה שאומר שאיירלס מאפשר לנו עבודה יעילה ובעלויות נמוכות יותר. כך שבעל מלאכה יכול להגדיל את אחוזי הרווח שלו, וגם להציע מחירים משתלמים ותחרותיים יותר ללקוחות. מערכת איירלס מאפשרת חדירה יסודית של צבע גם לחריצים או לחורים, מה שחוסך את הזמן שבהתעסקות עם האזורים הללו. מערכת איירלס חוסכת צביעה בשכבות היות והיא יוצרת שכבה אחידה וסמיכה מספיק בפעולה אחת.

האם כדאי לרכוש מערכת איירלס?

בעלי מלאכה שנותנים באופן קבוע מענה ושירות צביעה מחזיקים ברשותם איירלס משלהם. שווה להם להשקיע ברכישה ובאחזקה כדי לספק ללקוחות מענה מקצועי ומתקדם. אך מי שאינו עובד בתחום הצביעה באופן קבוע, מי שזקוק למערכת כזו באופן חד פעמי לא צריך לרכוש מערכת כזו לעצמו. הוא יכול למצוא מענה בשירות השכרה. ניתן למצוא כיום חברות כאלו ואחרות שמציעות שירותי השכרה של מיכון מקצועי ומערכות איירלס להשכרה. שירות השכרה מאפשר גם לאנשים פרטיים או לאנשי מקצוע שצריכים באופן חד פעמי לבצע פעולת ריסוס באיירלס ליהנות מהמכשיר בלי לרכוש אותו.

חברות שמשכירות איירלס להשכרה

ניתן למצוא כיום חברות מקצועיות בתחום כלי עבודה שמלבד היותן מוכרות כלים או מציעות שירותי תיקון, הן גם מספקות שירותי השכרת כלי עבודה למטרות כאלו ואחרות. בין היתר ניתן ליהנות משירות איירלס להשכרה. מה שמאפשר לכם לבצע צביעה במערכת איירלס מתקדמת בלי להשקיע סכומים גבוהים ברכישת המערכת. השירות נוח, זמין ועונה על הצורך!

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה