שימוש נוח ופרקטי, ניידות מוחלטת וגיבוי חשמל הם שלושת  הגורמים הנפוצים ביותר המביאים כל רתך מקצועי לשקול  רכישת גנרטור עבור הרתכת. 

אספקת החשמל בסביבות עבודה שונות הטרידה חובבים  ואנשי מקצוע כאחד בשלב זה או אחר. לאלה עם אזורי עבודה  מחוץ לגבולות אספקת החשמל העירוניים, מציאת הגנרטור  המתאים לרתכת הופכת לקריטית יותר. 

כולנו יודעים שבשביל שפרויקט יצליח ושיתאפשר לנו לנצל את  כישורינו עד הסוף, אנו זקוקים לכלים, ציוד, ואספקת חשמל  ללא הפרעה.  

אם אתה קורא את זה, סביר להניח שאתה מבצע מחקר עבור  השכרת גנרטור חדש שיספק חשמל ל רתכת שלך. 

מאמר זה יכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת  גנרטור לרתכת שלך. 

רקע 

נסביר במילים פשוטות מהו גנרטור. 

גנרטור הוא מכונה הממירה אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית.  גנרטור נייד משתמש בדלק כדי לייצר ולספק חשמל. הוא  קומפקטי ומהווה מקור חשמל זמני. 

רוב הרתכים, אנשי מקצוע וחובבים כאחד, שמים דגש רב יותר  על זיהוי כמות ההספק )וואט( הנכונה בעת בחירת גנרטור 

לרתכת אך אינם מתבוננים בגורמים אחרים המשפיעים על  הבחירה בגנרטור הנכון. שכן הגנרטור צריך לתפקד בצורה  חלקה כדי להבטיח שביצועי הרתכת יהיו מיטביים. 

הבדל באיכות ההספק בין רשת החשמל לגנרטור  אספקת חשמל מרשת החשמל  

אספקת החשמל מרשת החשמל הינה נטולת תנודות. המתח  הינו קבוע ללא עלייה, נפילה או ספייקים פתאומיים. זה בטוח  לכל מיני כלי חשמל והן לרתכות. זה מאפשר לכל רתכת  לתפקד בצורה חלקה ומגן מפני הפסקות מעגל ועומס יתר. 

אספקת חשמל מהגנרטורים 

אספקת החשמל מהגנרטורים הניידים יכולה להשתנות עם  תנודות ו'ספייקים'. זה, ללא ספק, יכול להזיק לרתכות. העלייה  והירידה הפתאומית במתח יכולה להשפיע לרעה על ביצועי  הרתכת. זה מגדיל את הסיכויים לעומס יתר ולהפסקות במעגל.  על כן חשוב לבחור נכון בגנרטור לפרויקט. 

תכונות הגנרטור הרצויות שנציין כעת הינן חשובות להבטחת  תפקוד תקין וביצועים מיטביים של הרתכת.  

תכונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הגנרטור  ערך THD נמוך: 

ערך THD( עיוות הרמוני מוחלט( קובע את מדידת הסטייה  באספקת החשמל מהערך הנורמלי )המתקבל מהקיר, כלומר  מה-MAINS .) 

גנרטורים עם ערך THD של %6 או פחות נחשבים לגנרטורים  איכותיים. 

ערך THD נמוך מבטיח אספקת חשמל ללא תנודות  משמעותיות )ללא spikes .) 

גנרט ורים בעל ערך THD כמצוין לעיל הם אידיאלים למכונות  רתכת והן למכונות אחרות.  

מד דלק / תצוגה: 

מכיוון שגנרטורים משתמשים בדלק לייצור חשמל, רמות דלק  נמוכות יכולות להוריד באופן דרסטי את אספקת החשמל.  במקרה שהדלק ייגמר לחלוטין, הוא עלול לפגוע הן ברתכת והן  בגנרטור. לפיכך מעקב מתמיד אחר רמות הדלק הינו בגדר  חובה. מד דלק או תצוגה שימושיים ביותר להגנה מפני מיכלי  דלק נמוכים או ריקים.  

תחזוקה נמוכה:  

הביצועים של כל גנרטור תלויים באיכות התחזוקה. לפיכך,  גנרטור הדורש רמות תחזוקה גבוהות יתפקד בצורה גרועה אם  לא נתחזק אותו באופן קבוע. גנרטור בעל ביצועים גבוהים עם  תחזוקה נמוכה יכול להיות אפשרות נבונה.  

נדגיש שרמת הספק נכונה של גנרטור בהתאם לעוצמת  הרתכת אינה קובעת לחלוטין את פעולתה החלקה של הרתכת.  בנוסף לרמת ההספק הנכונה, איכות אספקת החשמל היא  חיונית לתפקוד חלק.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה