רקע

במאמר זה נספק לכם טיפים לבחירת מהדק האדמה הנכון למשימתכם.

מהדקי אדמה משמשים להכנת משטחים לבניה, לסלילה ולכבישים, לחניונים ולדרכי גישה לבתים. השימוש במהדק אדמה כדי להכין את המשטח מניב תוצאה מקצועית שנראית טוב יותר, שומרת על שלמותה וחוזקתה.

יש לנו את סוגי מהדקי אדמה שונים הזמינים להשכרה, כך שלא משנה מה המשימה שעומדת לפניכם, תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בהצלחה, בתנאי שתבחרו את מהדק האדמה הנכון למשימה.

 אילו סוגים של מכבש צלחות יש ומתי יש להשתמש בהם?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מהדקי אדמה. מהדק אדמה בעל צלחת בודדת, מהדק אדמה בעל צלחת הפיכה, ומהדקי אדמה כבדים. כל אחד מהם נועד לספק תוצאות מעט שונות.

 איזה מהדק אדמה לשכור?

אז איך תבחרו מהדק אדמה?  ראשית, שקלו את כיוון התנועה של מהדק האדמה, את המעברים על פני המשטח.

מהדקי אדמה בעלי צלחת בודדת נעים רק בכיוון קדימה והם הבחירה הפופולרית ביותר למשימות קטנות יותר. מהדקי אדמה בעלי צלחת הפיכה ומהדקי אדמה כבדים בעלי ביצועים גבוהים פועלים הן בכיוון קדימה והן לאחור.

בחן את הפרויקט שלך

אתה צריך לבדוק את עובי החומר ואת סוג החומר שאתה דוחס כדי לבסס את הכוח שאתה צריך שמהדק האדמה שלך יספק ואת המהירות שבה הוא יפעל. להלן מספר נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מהדק אדמה.

כח צנטריפוגלי

הכוח הצנטריפוגלי שמהדק אדמה יכול לספק הוא חיוני. הכוח הצנטריפוגלי הוא זה שמעניק למהדקי האדמה את כוחם. אם אתה עובד עם שכבה גדולה של חומר, תזדקק למהדק אדמה המספק כוח צנטריפוגלי גבוה יותר בעוד שכבות חומר דקיקות יותר דורשות כוח צנטריפוגלי נמוך יותר. היועצים שלנו יוכלו לכוון אותך לכוח הצנטריפוגלי הדרוש למשימה שלך.

תדר רטט

עליך גם לקחת בחשבון את תדירות הרטט שמפעיל מהדק האדמה. דגמים קטנים יותר בתדירות של כ -5,700 רטט לדקה, הינם מושלמים לשכבות דקות יותר של חומרים, בעוד שכבות עמוקות או עבות יותר ידרשו מהדק אדמה המציע בין 3,000 ל -4,000 רטט לדקה.

גודל הצלחת של מהדק האדמה 

גודל המשטח שעליך להכין הוא גורם חשוב כאשר בוחרים באיזה מכבש עליכם להשתמש.  צלחת גדולה יותר מכסה כמובן יותר קרקע בכל מעבר, אך מהירות הנסיעה של מהדק האדמה גם צריך להילקח בחשבון. מהדקי אדמה מגיעים עם מהירויות נסיעה שונות. שימוש בצלחת גדולה יותר אומנם מכסה יותר קרקע בכל מעבר, אולם מהירות הנסיעה של מהדק האדמה תהיה איטית יותר במקרה זה. על כן, עליך לבחון את גודל המשטח אותו אתה דוחס כדי להחליט לגבי הטרייד-אוף בין גודל הצלחת למהירות הנסיעה.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה