מהי מכונת פוליש?

מכונת פוליש הינה מכונה המנקה משטחים ועצמים במקום ידי אדם. מכונת הפוליש הפכה פופולרית מאוד במיוחד בקרב אוהבי טכנולוגיה. מדובר במכונה ששוקלת בין 30-40 ק"ג ומגיעה ליכולת סיבוב של כ-200 סיבובים בדקה. 

עבור מה מכונת הפוליש משמשת?

מכונת הפוליש משמשת עבור טיפול ניקיון מקיף למשטחים ולעצמים. המכונה אינה רק שוטפת רצפות, אלא היא גם מחזירה את הברק לרצפות, מנקה, מחליקה ומרעננת אותן.

מדוע כדאי להשתמש במכונת פוליש?

ישנם מספר יתרונות לשימוש במכונת פוליש: היא הרבה יותר מהירה מצוותי ניקיון, מבצעת את כל המשימות בצורה טובה מאוד, מנקה את הלכלוכים הקשים ביותר, לא מייצרת נזק (גם לא בטעות!), היא משתמשת בטכנולוגיה הכי חדישה בתחום ויש לה קצב אחיד- כך שהיא עומדת בזמנים שאתם מתכננים עבורה. למכונת הפוליש ישנם סוגים שונים של תחתיות, סקוצ'ים, מברשות ועוד, עבור סוגים שונים של משטחים ולכלוך.

סוגים של מכונות פוליש

חשוב לבחור את מכונת הפוליש המתאימה לכם. כפי שישנם משטחים שונים ובגדלים שונים, כך יש גם מכונות פוליש שונות המיועדות למשטחים שונים ולגדלים שונים. ישנם שלושה סוגי מכונות פוליש שונים:

  1. פוליש אקרילי- מתאים במיוחד למשטחי PVC ואבן. הוא לא הופך את הרצפה לחלקה, הוא יוצר עמידות בפני חומרי ניקוי ויוצר שכבת הגנה שנשמרת לזמן רב מאוד. פוליש אקרילי אינו מתאים לביצוע על גרניט פורצלן או על קרמיקה. 
  2. פוליש ווקס- מתאים לרוב המשטחים, חוץ מגרניט פורצלן וקרמיקה. הוא יוצר שכבת הגנה שמגנה על הרצפות, אבל ההגנה אינה נשמרת לזמן רב והוא הופך את הרצפה לחלקה. פוליש ווקס יותר זול מפוליש אקרילי, אך חשוב לשים לב שצריך לחדש פוליס ווקס מדי שנה, לעומת פוליש אקרילי שנשמר כמה שנים.
  3. פוליש קריסטלי- הפוליש הכי טוב ויקר. מתאים למשטחי אבן ושיש. בנוסף להיותו מבריק ומנקה, הוא גם מלטש, מסייע למילוי חורים ועוד. 

מהם היתרונות של מכונת פוליש להשכרה?

ישנם מספר יתרונות להשכרת מכונת פוליש:

  1. חיסכון- הזמנת צוות ניקיון, ובמיוחד צוות ניקיון עם מכונית פוליש, יעלה לכם הרבה כסף. השכרת מכונית פוליש תהווה יתרון במיוחד עבור פרויקטים חד פעמיים, או במקרים בהם השימוש במכונה הוא לעתים רחוקות. 
  2. לא צריך לסמוך על אחרים- אי אפשר לשלוט בצוותי ניקיון וברמת ההשקעה שלהם. לעומת זאת, אתם יודעים מה מידת ההשקעה שלכם ומה חשוב לכם לנקות. 
  3. נוחות- לא צריך לקבוע עם אנשים אחרים. השכירו את מכונת הפולש, וגשו לעבודה מתי שנוח לכם!

לסיכום

מכונת פוליש היא מכונה המנקה ומבריקה את המשטחים שלכם. ישנם סוגים שונים של פוליש, וניתן להזמין צוות ניקיון עם מכונת פוליש, אך מומלץ להשכיר מכונת פוליש ובכך לחסוך כסף, לוודא בעצמכם שהכול באמת נקי, ולסיים את הניקיון בזמן.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה