רקע

מלטשת בטון היא פתרון רב-תכליתי ונייד להשחזה, ליטוש והברקה שכל קבלן צריך להחזיק בארגז הכלים שלהם. מסיר חלודה וצבע. מלטש בטון. על ידי שימוש בדיסקים שונים, ניתן להשתמש במלטשת הבטון לחיתוך, שיוף, ליטוש וחידוד חומרים שונים.

סוגי מקור כח של מלטשת בטון

מלטשות בטון מונעות על ידי אחד משלושה מקורות כח שונים:

  1. על ידי בוכנה פנאומטית – בוכנת אוויר
  2. חיבור קווי לרשת החשמל 
  3. באופן אלחוטי – הפעלה באמצעות סוללה נטענת

מאפייני מלטשת בטון

גודל הדיסק 

מלטשות בטון מתחלקות בדרך כלל לשתי קטגוריות שונות: מלטשת בטון קטנות ומלטשות בטון גדולות.  מלטשות בטון קטנות כוללות גדלי דיסק של 4.5, 5 ו-6 אינץ'. בעוד שמלטפות בטון גדולות הן בעלי גדלי דיסק של 7 ו-9 אינץ'.

עוצמה

עבור מלטשת בטון המחוברת עם כבל לרשת החשמל, כמות האמפר (ההספק שצורכת מלטשת הבטון) הינה בעלת קורלציה לעוצמה שתספק לך מלטשת הבטון. ככל שכמות האמפר גבוהה יותר, כך מלטשת הבטון חזקה יותר והיא תתפקד כראוי הן בשימוש כבד.

סל"ד

זהו מהירות הדיסק, כמה מהר הדיסק מסתובב. סל"ד הוא סיבוב לדקה. סל"ד של 4,000 פירושו שמלטשת הבטון היא מהירה ותסתובב כ -4,000 פעמים לדקה.

לחלק ממלטשות הבטון תהיה מהירות משתנה, תלוי איזה מותג אתה קונה.  אם אתה משתמש במהירות משתנה, מהירויות נמוכות טובות יותר לליטוש, ואילו מהירויות גבוהות יותר טובות להשחזה וחיתוך.

מתג

ישנם שני סוגים עיקריים של מתגים, מתג חוגה ומתג אגודל. מתג חוגה פועל לצד הכלי ואתה המשתמש צריך לסובב את מתג החוגה על מנת להפעיל את הכלי. מתג אגודל הוא מתג פשוט שהמשתמש בוחר בין מצבי הפעלה / כיבוי.

ארגונומיה

מלבד התבוננות בעוצמה, במחיר ובגודל הדיסק של מלטשת הבטון, יש להתמקד הן במשקלה בארגונומיה שלה. המשקל והגודל של מלטשת הבטון קובעים אם השימוש בה יהפוך לכאב לאורך הזמן או יהיה נוח ויוביל לביצועים מיטביים. לפעמים מלטשות הבטון הכבדות יכולות להשפיע על הגב והידיים שלכם במקרים של שימוש ארוך, אז נסו למצוא אחת שתתאים לצרכים שלכם. היינו מציעים גם לבדוק כמה מהתכונות הנוספות של מלטשות בטון. תכונות כמו ידיות נגד רעידות / זעזועים ומתגי חוגה שאינם ניתנים לנעילה יכולות באמת לעזור למשתמש.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה