קידוח אדמה מבוצע לקביעת איכויות האדמה, המבנה שלה והיגיינת הניקיון שלה.
מקדחות הקידוח הקומפקטיות, יוצרות שילוב מושלם עבור מהנדסים, כדי לקחת דגימות קרקע במהירות וביעילות.

מקדח אדמה מקצועי, מתנייד כנגרר ומגיע לכל מקום אפשרי בכל אתר, גם מתוקף היותו קטן וקל משקל. הדבר מאפשר למהנדסים נוחות מרבית ומרחיב את סוגי העבודה שיכולים להתבצע איתו.

יתרונות המקדח

כאמור, מכונות קטנות, מאזנות באופן אידיאלי, בין הגודל לזריזות העבודה. המקדח נכנס ויוצא ממקומות צפופים ומרוחקים, קודח לעומק במהירות, ניחן בקלות ביצוע והוא יחסית זול.

המקדח יכול להגיע עד לעומק של כ-31 מטרים כמעט בכל סוג אדמה, מבלי לפגוע במשטח הקרקע, תוך כדי תמרון בין מבנים. לכן הם כלי עזר חשוב ביותר למהנדסים גיאוטכניים.

בעוד שעבודות דגימת קרקע, עלותן גבוהה, המהנדסים הרוכשים מקדח אדמה מקצועי, יכולים להחזיר את השקעתם בתקופה קצרה.
הפעלת המקדח אינה מצריכה מפעיל, מה שחוסך בעלויות המהנדסים, ניתן לנייד אותו בזול, המהנדסים יכולים לקדם את עבודותיהם ולא להמתין לדגימה ויתרה מכך, ניתן לשכור מקדח שכזה ולהנות מהוצאה מוכרת.

השכרת מקדח אדמה מקצועי

כששוקלים השכרת מקדח אדמה מקצועי, יש לבחור בכזה המותקן על גלגלים או על נגרר.
לאזורי הקידוח ישנה חשיבות בבחירת המקדח. באזורים מפותחים או באזורי מגורים, כדאי להשתמש במקדח המותקן על גלגלים, להקלת התמרון באופן ידני. כך ניתן להעבירו דרך שערים, שבילים צרים ואזורים מוגבלים.

באזורי בנייה ובמקומות מרוחקים, הבחירה במקדח על נגרר, מתאימה יותר. ניתן להניע את המקדח ממקום למקום על ידי טרקטור או טנדר, בכדי לקחת את הדגימות לקביעת עומקים נדרשים.

כלי הדגימה, גם הם נחוצים לביצוע העבודה, וגם הבחירה בהם צריכה להיות שקולה. חברתנו https://expresstikunim.com/ תסייע בבחירתם.
המקדח החלול, מומלץ לעבודה באדמה חולית, שיש בה סכנת זיהום או בולעניים, מפני שהוא קודח תוך שהוא ממלא את החורים שנפרעים, ומאפשר לקיחת דגימה.

מקדח הכף המפוצל, מסייע בלקיחת דגימה של קצב החדירה, כל כמה מטרים. לדגימת צפיפות הקרקע וחוזקה, בקרקע קשיחה, יש להשתמש במקדח השלבי הצר, החודר לאדמה זו בקלות.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה