מקרצפת זו, היא כלי העושה שימוש בלהבי קרצוף, העובד כמו מכסחת בדחיפה, אבל מנקה בטון במקום. מקרצפת בטון נועדה לניקוי ציפויים, יצירת טקסטורות ויישור משטחים.

אופן השימוש

אופן הפעולה פשוטה יחסית, אבל בפרויקטים של בנייה, רצוי להשתמש בבעל מקצוע.
יש לקרצף אזורים קטנים בכל פעם. כל מקרצף נועד להסיר כמות מדודה של בטון, כמות המשתנה בהתאם לגודל המקרצפת, המנוע ואיכות הבטון.

קרצוף יתר עשוי לגרום לנזק במכונה, נזק בחלקים הפנימיים שלה, בעיות שיגרמו להאטת העבודה וישפיעו על התפוקה.

במידה ומקרצפת הבטון איטית, ניתן לפצל את העבודה לחלקי משטח קטנים יותר.

איכות המקרצפת

כאשר מעוניינים בהשכרת מקרצפת בטון, כדאי לשכור את המקרצפת הטובה ביותר, ולהבין שבטון אינו עמיד בפני נוזלים והם עלולים להשאיר בו כתמים ולהרוס את הגימור שלו, לכלוך עשוי להצטבר בחריצים שלו והברק שלו עשוי לדהות.

כדי לשמור על הבטון במצב אופטימלי, יש להשתמש בכלים המתאימים כמו מקרצפת בטון סטנדרטית, ללא שימוש בכימיקלים, מה שאומר, שכל אחד יכול לעשות בה שימוש ללא ידע מוקדם.

איכויות קרצוף

המקרצפת עשויה להגיע לעומק של עד 14 מ"מ לפחות, ולכן ניתן לעשות בה שימוש לצורך הסרת עובש.
תיקון ובניית גשרים, תיקון ובניית כבישים, ריצופי בטון, חניונים ושבילים, הם רק חלק מהיעודים של המכונה.

הפונקציות העיקריות שייעשו על ידי המקרצפת, הסרת ציפויים סמיכים, הסרת טקסטורות בבטון, הסרת אפוקסי, חירוץ הבטון ואף הסרת חלקי הבטון ליצירת שכבה אחידה.
קרצוף בטון באופן כללי, יותר חסכוני מאשר ליטוש, משום שלהבי קרצוף זולים יותר ממלטשת יהלום. פעולת הקרצוף, יעילה יותר מבחינת זמן העבודה הנדרש.

השכרה נכונה

ההוצאה עלולה להיות גבוהה, בעיקר מקרצפת בטון, שאינה תואמת את הצרכים לשמם הושכרה. מקרצפת שאיננה מתאימה, עלולה אף להרוס את הבטון. גם מכונה שאינה מתוחזקת, עלולה לדלוף ולהותיר כתמי שמן.
המכונה צריכה להתאים למטראז' הנחוץ לקרצוף, המעבר הצר ביותר שבו צריכה לעבור, כמה זמן ניתן לעבוד עימה ברצף, האם היא חשמלית או על סוללה, סוג הבטון המדובר, ומטרת הקרצוף.
אנא צרו קשר עם חברת אקספרס תיקונים, לקבלת מידע נוסף.

השכרת מקרצפת בטון בנזין

המחיר המקורי היה: ₪675.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪590.00. / ליום

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה