אין דבר כזה בית שאין בו כלי עבודה. לכל גבר, הנדי מן, שמכבד את עצמו, יש מזוודה אשר נושאת כלים למקרים בהם יש צורך בתיקון \ קדיחה \ תלייה או כל פעולה מחייבת אחרת בבית. בעיקר עקב שיקולים כלכליים, רבים נוהגים לקנות כלי עבודה יד 2, מאנשים שמוכרים את הציוד שלהם מסיבות שונות. מרבית הסחר נעשה דרך האינטרנט, כך שפעמים רבות אין דרך לדעת האם מדובר בכלי ראוי לשימוש. איך בודקים את זה על אף המכשול הווירטואלי?

זיהוי נזקים חיצוניים

טרם ההגעה אל בעל כלי העבודה, מוטב לבחון בתמונות את מראהו החיצוני. כך אפשר להבין האם הוא עבר שימוש מסיבי שגרע מאיכותו הנוכחית, או שלחלופין נגרמו לו נזקים חיצוניים שעשויים להקשות על התפקוד שלו. 

אם כלי העבודה הם מטענים או כל כלי נטען אחר, חשוב לבדוק את מתח העבודה שלו, וכן לוודא שהוא עומד בתקן של המתח הישראלי (220 וולט). ישנם אנשים שרוכשים כלים נטענים באינטרנט, ומגלים לפתע שמתח העבודה שלהם הוא 110 וולט.

במעמד הרכישה – להפעיל את כלי העבודה בלייב

לאחר שבחנתם את מראהו החיצוני של כלי העבודה יד 2, הגיע הזמן לבדוק איך הוא מתפקד הלכה למעשה. חשוב להתעקש עם המוכר על כך שיפעיל אותו מולכם, ותוך כדי להיות קשובים למצב המנוע הגלגלי. איך תזהו שמדובר במכשיר תקול? אם במהלך פעולת המכשיר נשמעות נקישות או הפרעות לא סדירות ברקע, אשר הופכות את העבודה למרעישה. במקביל, יש לבדוק את טיב המנוע, כלומר שהוא לא מניב ניצוצות וגיצים מרובים. אם מנוע שרוף ניתן לזהות זאת בעיקר על ידי הריח, או כאמור אם מופיעים גיצים שנפלטים מאזור המנוע.

מכונות קידוח יד שנייה

אם אתם רוכשים מכונת קידוח יד שנייה, יש לבדוק שאין נזילות של מים מאזור האטמים. כמו כן, יש לבדוק את יציבות המכונה בזמן שמופעל עליה או עומד או לחץ, שכן מכונה שמחליקה עשויה לאותת על בעיית קלאץ' שחוק. בעיה שכזו עלולה לעלות מאות עד אלפי שקלים, ואז הקנייה תהפוך פחות משתלמת באופן משמעותי. 

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה