משאבה לניקוז מים, תפקידה להפטר מעודפי מים או להעביר אותם מנקודה לנקודה. ניתן לעשות בה שימוש לניקוז מים במרתף, לנקז ולמלא בריכה, אף ניתן להשתמש בה להשקיה.

תפקוד המשאבה

למשאבה מורכב צינור המוכנס למים, המנוע הנמצא מעל לגובה המים, מפנה אוויר מהצינור בכדי להוריד את הלחץ מעל הבנזין, עד אשר הלחץ נמוך מזה הפועל על הגז מחוץ לצינור.
המשאבה מיועד לשאיבה והעברת מים מכל מקום אליו התנקזו מים.
משאבת מים בנזין "4
קירור אוויר
התנעה ידנית
יציאה וכניסה בקוטר "4
גובה מקסימלי עד 28 מטר
יניקה 8 מטר
108 קוב מים לשעה

סוגי משאבות מים

מגוון משאבות המים, רחב למדי. לכל סוג משאבה יש ייעוד שונה, אך המשותף לכולם היא הטכניקה הבסיסית והפרקטית.
באופן עקרוני, הסוגים מתחלקים לשתי קטגוריות. משאבות תזוזה חיובית ומשאבות צנטריפוגליות, אשר מיועדות לאותה מטרה אך פועלות אחרת.

הרעיון הוא שהמנוע ממיר אנרגיה סיבובית או קינטית, והופך אותן לאנרגיה הידרודינמית.
המשאבה הצנטריפוגלית פועלת כך שהנוזל נכנס, ונפלט החוצה דרך כוח סיבובי. המהירות מתגברת והלחץ של הנוזל, מפנה אותו החוצה. משאבה זו נקראת גם משאבה טבולה.

משאבת התזוזה החיובית, פועלת כך שבצד היניקה קיים חלל מתרחב, וחלל מצטמצם בצד הפליטה שלה. החלל מתמלא והנוזל נפלט בכמות קבועה, ללא קשר ללחץ.

משאבת מים בנזין "4, נמנית על המשאבות הצנטריפוגליות הטבולות.
כאשר בוחרים במשאבה זו, יש לבדוק את המקום בו היא תהא מוצבת, מרחב הפעולה והמרחק הדרוש. ניתן לשלוט באורכי הצנרת, על ידי בחירת המשאבה הנכונה.
באופן עקרוני, קיימים הבדלי גובה בין המשאבה לנוזל המשאבה.
כאשר העבודה היא באזורים בנויים ומיושבים, כדאי לבחור במשאבה מושתקת למניעת רעש.

חברת אקספרס תיקונים https://expresstikunim.com/, יש לה הידע והניסיון להתאים את המשאבה הספציפית, למטרות השאיבה הנדרשות. ברשותה מגוון רחב של משאבות, הכוללות גם את משאבת המים בנזין "4, המיועדת לשאיבה מסיבית של מים. החברה תעניק את השירות הטוב ביותר, תוך הכוונה והעברת מידע, הנחוץ לבחירת המשאבה האופטימלית והפונקציונלית, לצרכים הספציפיים שלכם.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה