הבטון הוא חומר גלם נפוץ בהרבה מאוד שטחים בנויים, החל מגינות פרטיות ועד לחניונים. משום היותו חומר יציב ומוצק, המסוגל לבוא במגע עם מכונות כבדות משקל כמו משאיות או רכבים, מרבים להשתמש בו לאותם הצרכים. אף על פי כן, הבטון הוא חומר שנוטה להישחק עם הזמן, במיוחד אם הוא עומד חשוף באוויר הפתוח, ולכן יש צורך בליטוש בטון. כיצד עושים זאת? על ידי השכרת מכונת ליטוש בטון.

מהו ליטוש בטון?

פעולת ליטוש הבטון מבצעת האחדה לבטון, וכן מסייעת בתיקון של נזקים וסדקים שנקוו בו. יש צורך בליטוש בטון באופן תקופתי ונכון למצבו הנוכחי של הבטון, כך שיש לגלות ערנות כלפי הנראות והתקינות שלו וכך לפתוח בליטוש בהתאם. לאחר ביצוע ליטוש הבטון, מתקבל מראה אחיד וכן נמנעות מראש פגיעות שעשויות לנבוע כתוצאה מסדקים בבטון.

השכרת מכונת ליטוש בטון - איך זה תורם לתהליך?

השכרת מכונת ליטוש בטון מאפשרת ליטוש של הבטון בצורה קלה, מהירה ויעילה יותר. במסגרת התהליך מטפלים בסדקים שנקוו עם השנים, תוך החלקה של המשטח עצמו. אבני הגריסה, המצויות תחת מכונת הליטוש, באות במגע עם משטח הבטון ומלטשות אותו עד שמתקבל מראה חלק ואחיד. לאחר הליטוש נחשפת שכבת האגרגט המצויה בבטון, ולאור העובדה שהבטון הוא חומר שסופג כתמים, יש לאטום אותה באמצעות סילר. הסילר אמון על מתן המראה האחיד, וכן תורם לגימור סופי ומושלם של המשטח.

למעשה, ליטוש הבטון מתבצע באמצעות חמישה שלבים:

  1. גריסת הבטון באופן ראשוני עד ששכבת האגרגט (האבן) נחשפת באופן אחיד.
  2. תיקון סדקים, נזקים וחומרים שנקוו על ידי מילוי עם חומר ייעודי שמותאם בגוון שלו. 
  3. חיזוק הבטון באמצעות הספגה של חומרים כימיים. 
  4. עיבוד משטח הבטון עד שמתקבלת רמת הברק האידיאלית.
  5. איטום משטח הביטון באמצעות סילר, המונע הכתמה ותורם למראה סופי אחיד.

חברות רבות נוהגות להשכיר מכונת ליטוש בטון, לטובת ליטוש באזורים כמו אתרי בניה, מפעלים וכו'.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה