כל אחד מאיתנו צריך שיהיה לו סט של כלי עבודה בסטנד ביי. בין אם למטרות שיפוץ או תיקון דברים בבית ובין אם למטרת עבודה, כלי העבודה מסייעים בייעול תהליכים ובהפיכתם לטובים יותר. אם בעבר סט כלי העבודה היה סט ידני, שהצריך מאיש המקצוע לבצע פעולות פיזיות עד שהוא מתעייף לגמרי, היום ישנם כלי עבודה נטענים, להם מנגנון פעולה חשמלי שגורם להם לבצע את מרבית העבודה בעצמם. אחד מכלי העבודה הנטענים הפופולריים ביותר הוא פטישון מקיטה, פטיש נטען המשמש לקידוח בחומרים שונים. ניתן גם להשיג פטישון מקיטה יד 2.

פטישון מקיטה – מאפיינים

הפטישון מבית היוצר של מקיטה נחשב כאמור לפופולרי ומבוקש מאוד בתחום כלי העבודה. וזאת מדוע? משום שהוא נחשב לקל לנשיאה, יעיל, פונקציונלי ונוח מאוד לשימוש. באמצעות פטישון מקיטה ניתן לקדוח בכל מני סוגים של חומרים, רכים וקשים כאחד: בטון, מתכת ועץ. הפטישון מגיע עם הספק של 18 וולט, וניתן אף לרכוש יחד עמו ערכה משלימה המסייעת בתפעולו.

האם כדאי לקנות כלי עבודה יד 2?

כאשר שומעים על רכישה יד 2, האינסטינקט הראשוני הוא להירתע, תוך מחשבה שיש משהו פגום או תקול במוצר. בפועל, אנשים רבים בוחרים למכור פריטים שעומדים לרשותם רק מתוך רצון להתחדש, או עקב חוסר שימוש במכשיר שנחשב יקר ערך. כך גם עם כלי עבודה, יש כלי עבודה יד 2 שמתפקדים נהדר ולכם יש את ההזדמנות לקנות אותם במחיר זול משמעותית. 

כאשר אתם מתעניינים ברכישה של פטישון מקיטה יד 2, יש כמה דרכים שיאפשרו לכם לוודא שהוא תקין ופועל כמו שצריך:

  1. שאלו את המוכר מדוע הוא החליט להציע אותו לצרכן. 
  2. בחינת המראה החיצוני – בדקו היטב שעל גבי הפטישון אין שריטות או פגמים אחרים, אשר יכולים לפגוע הלכה למעשה בטיב פעולתו. 
  3. בחינת העבודה בשטח – כאשר אתם מגיעים לראות פטישון יד 2, בקשו מהמוכר להציג לכם כיצד הוא עובד כשהוא בפעולה. בהזדמנות זו בדקו את רעש המנוע, את תקינות הפעולה של המכשיר עצמו וכו'.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה