רקע 

משאבת מים טבולה, כשמה כן היא, מסוגלת לפעול מתחת  למים. זהו אחד מסוגי המשאבות הוורסטליות ביותר בשוק והן  שימושיות במגוון שלם של יישומים.  

כמו כל המשאבות, ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות מים  טבולות המיועדות להתמודד עם מגוון יישומים. בגלל מגוון  משאבות המים הטבולות הקיימות, חשוב שתבין את ההבדלים  ביניהן ואת התכונות אליהן יש לשים לב כאשר אתה שוכר  משאבת מים טבולה.  

במדריך זה אנו עונים על כל השאלות שיש לכם לגבי משאבות,  כגון: מהי משאבת מים טבולה? כיצד פועלת משאבת מים  טבולה? מהי שימושיה? אילו סוגי משאבות מים טבולות  קיימים?  

מהי משאבת מים טבולה?  

משאבה מים טבולה היא סוג של משאבה צנטריפוגלית  )המופעלת על ידי מדחפים( הניתנת להפעלה כאשר היא  שקועה לחלוטין מתחת למים. היא אטומה הרמטית כדי  להבטיח שמנגנון החשמל הפנימי מוגן. משאבות מים טבולות  מונעות באמצעות אוויר או דלק ויכולות לשאוב סוגי נוזלים  שונים, כגון מי ניקוזים, ביוב גולמי, שפכים.

כיצד פועלת משאבת מים טבולה? 

כאמור לעיל, משאבת מים טבולה אטומה הרמטית כדי להבטיח  שמנגנון החשמל הפנימי מוגן מפני המים. היא שימושית במגוון  מצבים בהם ייתכן שתרצה להסיר גופי מים לא רצויים; משאבת  

מים טבולה עובדת באמצעות מתג צף כדי לזהות מתי המים  מגיעים לרמה מסוימת. כאשר המתג הצף מזהה נוכחות של  מים, המנוע בתוך המשאבה מופעל. המנוע יונק את המים אל  תוך המשאבה, ומשם הם נפלטים מן מהמשאבה על ידי  מדחפים. 

שלב 1 – המתג הצף מזהה נוכחות של מים 

שלב 2 – המתג הצף מפעיל את מנוע המשאבה  

שלב 3 – מדחפים שואבים מים לתוך המשאבה  

שלב 4 – מדחפים דוחפים את המים החוצה מגוף המשאבה  

לשם מה משמשת משאבת מים טבולה? 

ניתן להשתמש במשאבות מים טבולות במספר עצום ובמגוון  של יישומים. זו אחת הסיבות המרכזיות שהם יכולים להיראות  כמו ציוד כל כך מסובך. עבור האדם הממוצע, משאבת מים  טבולה תשמש לאחת משלושת היישומים הבאים. 

השקיה  

מהשקיית הגן ביעילות ועד פינוי מים מבריכות ואקווריומים,  משאבת מים טבולה היא מרכיב מרכזי בגינה בריאה או בכל  שטח אדמה מושקה. לעתים קרובות הן מיושמות במערכות  

אסיפת מי גשמים מכיוון שהן יכולות להפחית את ההסתמכות  על מים מהתשתית העירונית ובכך לעזור לאנשים לחסוך כסף  בטווח הארוך. 

שאיבה מבארות וקידוחים  

משאבת מים טבולה הינה אידיאלית לשאיבת מים מבארות  וקידוחים. יעילה בשאיבת מים ממעמקים גדולים, תכנון  המשאבה מים הטבולה מאפשר לה לשבת בחללים צרים או  מוגבלים ולשאוב מים מבלי לצרוך כח רב מדי ממקור הכח. 

ניקוז מים של גופים לא רצויים  

משאבת מים טבולה מתאימה לניקוז מי שיטפון וגופי מים לא  רצויים אחרים. הפונקציה האוטומטית במשאבה מים טבולה,  הממוקמת לעיתים קרובות במרתפים ובאזורים אחרים שחווים  שיטפונות תכופים, מאפשרת לכם לנקות מים מבלי להיות  נוכחים. 

תעשיית הנפט  

כנראה לא הסיבה העיקרית בגינה הגעתם לכאן אולם משאבה  טבולה היא כלי מרכזי בתהליך הזרמת נפט ממרבצי קרקע  לבתי זיקוק.  

האם משאבות מים טבולות יכולות לפעול באופן רציף?  

כן, אתה יכול להפעיל משאבת מים טבולה ברציפות למשך  כמה זמן שתרצה בתנאי שיש לך מקור מים מתאים או במידה  והיא כוללת מתג צף לשימוש אוטומטי. באומרנו זאת, אנו  מתכוונים שאסור להפעיל משאבת מים טבולה יבשה )כאשר  מקור המים תם(. הפעלה 'על יבש' של רוב משאבות המים  הטבולות עלולה לגרום נזק משמעותי למנוע הפנימי ולרכיבים. 

לכן אנו ממליצים לרכוש משאבת מים עם מתג צף לשימוש  אוטומטי. 

הסוגים השונים של משאבות מים טבולות  

כאמור בתחילת מדריך זה, ישנם סוגים רבים ושונים של  משאבות טבולות. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם משאבות  מים טבולות לניקוז ומשאבות מים טבולות לטיפול בש פכים / מי  ביוב. בסופו של דבר, ההבדל העיקרי בין השתיים הוא סוג  המים או הפסולת שהן יכולות לשאוב. 

משאבות מים טבולות לניקוז  

השימוש הנפוץ ביותר עבור משאבה מסוג זה הוא ניקוז של  עודפי מים ממרתפים או מקומות המיועדים לשיטפונות. אם  אתה רוכש משאבה מסוג זה, אנא שים לב שעליך לשאוב את  המים למקום בטוח ומתאים.  

משאבות מים טבולות לטיפול בשפכים / מי ביוב כאשר אתם מתכננים לשאוב שפכים או מי ביוב, תצטרכו  לשקול לרכוש משהו קצת יותר כבד מאשר משאבת מים טבולה  לניקוז כדי להבטיח תפקוד תקין ורציף של המשאבה.  

המומחים שלנו ישמחו לייעץ לך בבחירת משאבת המים  הטבולה הנכונה ליישומים שעומדים על הכף. 

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה