כשמדובר בפירוק בטון או קירות קשוחים, ו/או מיושנים,  קבלנים ואנשי 'עשה זאת בעצמך' מתבלבלים בגלל מגוון  האפשרויות שיש להם. יש הרבה כלים שכולם עובדים במגוון  דרכים להניע מתכת נגד הבטון. פטיש חציבה ידוע בפשטותו  וברבגוניות שלו.  

מדריך קנייה לפטיש חציבה  

אינך צריך להתמודד עם שום בלגן הקשור למצבי סיבוב או  מקדחים – כל מה שאתה מקבל הוא מגוון רחב של אזמלים  קשוחים שעובדים במוד פטיש, ופועלים ביעילות בפירוק בטון,  אריחים, סלעים וחומרים אחרים.  

לכן, בין אם אתה איש מקצוע או בעל סגנון וגישה של 'עשה  זאת בעצמך' שאוהב לעשות פרויקטים של שיפוצים בבית,  תזדקק לפטיש חציבה איכותי לביצוע המשימות שלך. במאמר  זה, ריכזנו עבורכם מדריך קנייה קצרצר. 

תחילה, רקע קצר. 

פטישי חציבה מכונים לעתים קרובות פטישי הריסה, פטישים  פנאומטיים או פטישים חשמליים. עם זאת, כל אלה הם רק  סוגים של פטישי חציבה. אולי אתה מודע לפטיש הקלאסי  שנראה לעתים קרובות מפרק את משטח כביש או חוצב  באדמה – זהו כלי גדול יותר המופעל באמצעות אוויר  דחוס. אולם, ישנם גם פטישי חציבה קטנים יותר שמשקלם  פחות מ- 15 ק"ג ומשמשים בעבודות פנים לפירוק קירות  ומשטחים אחרים כדי לפתוח חללים; ובפטישים אלו נעסוק  במאמר זה.

תכונות שצריך לחפש בפטישי חציבה  

רמת רעש 

פטישי חציבה פנאומטיים מפיקים יותר רעש מאשר חשמליים  בגלל המנגנון שלהם. תכונת בקרת רמת רעש בפטיש חציבה  לא רק עוזרת בשימור השמיעה אלא גם מבטיחה כי אתר  העבודה והכלי שלכם לא מפירים חוקי רעש מקומיים.  

בקרת רטט 

מנוע חשמלי או מנגנון פנאומטי גורמים לרטט רב שיכול להוביל  למחלת ריינו או מחלת מנהרת הקרפלים. מאפייני בקרת  הרטט בפטיש החציבה כמו ידיות לשיכוך רעידות ובולמי  זעזועים פנימיים יכולים לתרום להימנעות מכל מחלה או אי  נוחות בזמן העבודה. 

בקרי כוח וחוגות נגישים  

בקרי כוח וחוגות מאפשרים לך להשתמש בפטיש החציבה  בקלות מבלי להוריד את היד מהידית בכל פעם, בעוד שתכנון  ארגונומי של הידית מאפשר לך להפעיל את פטיש החציבה  ביעילות גם עם כפפות.  

ת קעים מבודדים 

זו התכונה שעליך לחפש בפטישון חשמלי מכיוון שהוא יאפשר  לך להפעיל את הכלי בבטחה גם כשהוא רטוב בחוץ.  

נוריות לד ונור יות חשמל

נוריות לד ונוריות חשמל בפטיש החציבה מתריעות כאשר יש  צורך להחליף את מברשות המנוע החשמלי או אם יש בעיה  בכבל העלולה לפגוע במנוע.  

בקרת מהירות משתנה והתחלה רכה 

רוב פטישי החציבה מצוידים בתכונה שימושית זו המאפשרת  להפעיל אותה בעדינות לשליטה ודיוק טובים יותר ליד דברים  רגישים כמו צינורות, מוליכים או דברים שבירים אחרים. 

בקרת לחצן נעילה 

תכונה זו מאפשרת לך לאחוז בכלי בחוזקה לשימוש ממושך  מבלי לעייף אותך.  

אורך כבל  

כן, יש לך אפשרות להשתמש בכבל מאריך, אבל מומלץ לבחור  בפטיש חציבה שכבר יש לו כבל ארוך. זה יועיל במצבים רבים.

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה