גנרטור דיזל (או מחולל דיזל- DG) הוא התקן המשלב מנוע דיזל עם גנרטור חשמלי בכדי ליצור אנרגיה חשמלית. מנוע הדיזל, הקרוי על שם ממציאו רודולף דיזל, פועל לרוב על ידי שלושה מקורות אנרגיה. האחד, על ידי סולר. השני על ידי בנזין, והשלישי על ידי גז.

מה השימוש בגנרטור דיזל?

גנרטורים עם מנועי דיזל מופעלים היכן שאין חיבור זמין לרשת חשמל. מצב זה קורה באופן מתוכנן, כאשר יש צורך בכוח חשמל באזור ללא נגישות לרשת חשמל. במקרים אחרים, נעשה שימוש בגנרטור דיזל לספק חשמל כאשר רשת החשמל קרסה או נפגעה ויש צורך בחשמל כדי להציל חיי אדם, כגון בבתי חולים. אם כך, גנרטור דיזל מהווה באתרים רבים גיבוי מעולה לצורך המודרני בכוח חשמל.

מדוע כדאי להשתמש בגנרטור דיזל

גנרטור דיזל חדיש מסופק לרוב לצרכן הקצה יחד עם התקנים חיוניים נלווים, כגון לוחות בקרה, מערכת הפעלה משוכללת, מפסקים יעילים, מערכת לאספקת דלק למנוע, מערכת לפליטת גזים, מערכת אורור למניעת חימום, חופה מגנה על ההתקן, בסיס יציב להצבתו ומערכת להשתקת רעש. גנרטור דיזל המונע על ידי סולר נחשב לבטיחותי יותר, שכן הבנזין נדיף בהרבה מן הסולר.

מה צריך לדעת לפני השימוש בגנרטור דיזל

גנרטור דיזל שכיח בכלי עבודה חשמליים המשמשים להעברה ולהובלה, כגון קטרי רכבת וכלי שיט, בין השאר כדי לספק כוח מובטח למערכות האוורור והתאורה הפנימית והחיצונית שלהם. ארגונים ומוסדו רוכשים גנרטור דיזל גם כדי לשתפו בהזנת החשמל לרשתות שלהם, כדי להבטיח זרימת חשמל אחידה ובטוחה.

מה היתרונות בגנרטור דיזל

גנרטור דיזל נחשב לבטוח ולאמין ולכן רבים בוחרים בו למיזמי עבודה המצריכים עוצמת אנרגיה רבה או למיזמי עבודה ארוכי טווח, שבם נדרשת אספקת חשמל רבה ויציבה, או שנדרש גיבוי מובטח לעבודות החשמל.

האם בטוח להשתמש בגנרטור דיזל

גנרטור דיזל עלול ליצור רעש רב המפריע לתפקוד האנושי היומיומי ואף עלול לעבור את גובה הרעש המותר על פח החוק. לכן, גנרטורי דיזל חדישים רבים מסופקים יחד עם מנגנון השתקה. ישנם כמה סוגים של מנגנוני השתקה לגנרטור דיזל. אחד הפתרונות המועדפים הוא התקן של חופה עשויה חומרי בידוד אקוסטי אשר עוטפת את גנרטור הדיזל ומנטרלת את הרעש שלו. פתרון אחר להשתקת הרעש של מנוע הדיזל הוא הצבתו בתוך מכולה בעלת קירות מחומר מבודד רעש וניידת.

לסיכום

גנרטור דיזל נחשב למקור אמין ובטוח לאספקת חשמל בהיקפים גדולים ולפרק זמן ארוך. הפעלת גנרטור הדיזל מצריכה ידע בסיסי, תשומת לב לתנאי איחסונו והקפדה על הוראות היצרן.

השכרת משאבת מים 3 צול דיזל

המחיר המקורי היה: ₪325.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪250.00. / ליום

השאר פרטים לקבלת ייעוץ בבחירת כלי עבודה

ונחזור אליך בהקדם

    כתיבת תגובה